I metudi di pulizia di l'estrusore di plastica

Prima, sceglite u dispusitivu di riscaldamentu curretta

Eliminazione di u plasticu fissatu nantu à a viti da u focu o di a rossatura hè u metudu più cumuni è efficau per l'unità di trasfurmazioni di plastica, ma a fiamma di l'acetilene ùn deve mai esse usata per pulizziari a vite.

Metudu currettu è efficau: aduprate una torcia immediatamente dopu chì a vite hè stata utilizata per a pulizia.Perchè u vitu hà calore durante u prucessu, a distribuzione di u calore di u vitu hè sempre uniforme.

Metodi di pulizia di l'estrusore di plastica (1)

Siconda, sceglite l'agente di pulizia ghjustu

Ci sò parechji tipi di pulitori di viti (materiali di pulizia di viti) nantu à u mercatu, a maiò parte di i quali sò caru è anu effetti diffirenti.L'imprese di trasfurmazioni di plastica ponu utilizà diverse resine per fà materiali di pulizia di viti secondu e so cundizioni di produzzione.

Metodi di pulizia di l'estrusore di plastica (2)

Terzu, sceglite u metudu di pulizia curretta

U primu passu in a pulitura di a vite hè di disattivà l'inseritu di l'alimentazione, vale à dì, chjude u portu di l'alimentazione in u fondu di a tremuja;Allora riduce a vitezza di a vite à 15-25r / min è mantene sta velocità finu à chì u flussu di fusione in u fronte di a matrice ferma u flussu.A temperatura di tutti i zoni di riscaldamentu di u canna deve esse stabilitu à 200 ° C.Appena u canna righjunghji questa temperatura, a pulizia principia.

Sicondu u prucessu di estrusione (a matrice pò esse sguassata per riduce u risicu di pressione eccessiva à a parte frontale di l'extruder), a pulizia deve esse fatta da una sola persona: l'operatore osserva a vitezza di a vite è u torque da u pannellu di cuntrollu, mentre osservà a pressione di estrusione per assicurà chì a pressione di u sistema ùn hè micca troppu altu.Duranti tuttu u prucessu, a vitezza di a vite deve esse mantene in 20r / min.In l'applicazioni cù fusti di bassa pressione, ùn sguassate micca u die per a pulizia in u primu locu.Quandu l'estrusione hè cumplettamente cunvertita da a resina di trasfurmazioni à a resina di pulizia, a fustella hè fermata è sguassata, è dopu a vite hè riavviata (in 10r / min) per permette à a resina di pulizia residuale di scorri.

Metodi di pulizia di l'estrusore di plastica (3)

Quartu, sceglite l'arnesi di pulizia ghjustu

L'attrezzi adatti è i materiali di pulizia duveranu include: guanti resistenti à u calore, goggles, scrapers di rame, spazzole di ramu, maglia di filu di rame, acidu stearic, trapani elettrici, rulli di canna, tela di cuttuni.

Una volta chì a resina di pulizia ferma l'extruding, a vite pò esse ritirata da u dispusitivu.Per i viti cù un sistema di rinfrescante, sguassate a linea di tubu è a cunnessione rotativa prima di inizià u dispusitivu di estrazione di viti, chì pò esse attaccatu à a scatula di trasmissione.Aduprate u dispusitivu di estrazione di viti per spinghje a viti in avanti, espunendu a pusizione di 4-5 viti per a pulizia.

A resina di pulizia nantu à a vite pò esse pulita cù un rascatore di ramu è una spazzola di ramu.Dopu chì a resina di pulizia nantu à a vite esposta hè pulita, u dispusitivu serà spintu avanti 4-5 viti cù u dispusitivu di estrazione di viti è cuntinuà a pulizia.Questu hè stata ripetuta è eventualmente a maiò parte di u vitu hè stata spinta fora di u canna.

Quandu a maiò parte di a resina di pulizia hè stata sguassata, sprinkle some acid stearic in u vitu;Allora aduprate a rete di filu di cobre per caccià u residu restante, è dopu chì tutta a vite hè pulita da a rete di filu di cobre, utilizate un tela di cuttuni per a pulitura finale.Se u vitu deve esse salvatu, una capa di grassu deve esse appiicata à a superficia per prevene a ruggine.

Metodi di pulizia di l'estrusore di plastica (4)

A pulitura di u canna hè assai più faciule ch'è a pulitura di a vite, ma hè ancu assai impurtante.

1. Quandu si preparanu per pulizziari a canna, a temperatura di u canna hè ancu stabilitu à 200 ° C;

2. Screw a spazzola d'acciaio tonda à u pipa di perforazione è u trapanu elettricu in l'arnesi di pulizia, è dopu imbulighjate a spazzola d'acciaio cù una rete di filu di rame;

3. Prima di inserisce l'attrezzatura di pulizia in a canna, sprinkle some acid stearic in a canna, o sprinkle l'acidu stearic nantu à a reta di filu di ramu di l'attellu di pulizia;

4. Dopu chì a reta di filu di ramu entra in u canna, principià u trapanu elettricu per rotà, è artificialmente fà si move in avanti è in avanti finu à chì u muvimentu in avanti è in daretu ùn diventa micca resistenza;

5. Dopu chì a reta di filu di ramu hè sguassata da a canna, aduprate una mansa di tela di cuttuni per sguassate in avanti è avanti in a canna per caccià ogni resina di pulizia o residuu d'acidu grassu;Dopu à parechji tali pulizziari avanti è avanti, a pulizia di u canna hè cumpleta.A vite è a canna ben puliti sò pronti per a pruduzzione successiva!

Metodi di pulizia di l'estrusore di plastica (5)


Tempu di post: 16-mar-2023