Prima, sceglite u dispusitivu di riscaldamentu curretta
Eliminazione di u plasticu fissatu nantu à a viti da u focu o di a rossatura hè u metudu più cumuni è efficau per l'unità di trasfurmazioni di plastica, ma a fiamma di l'acetilene ùn deve mai esse usata per pulizziari a vite.
Metudu currettu è efficau: aduprate una torcia immediatamente dopu chì a vite hè stata utilizata per a pulizia. Perchè u vitu hà calore durante u prucessu, a distribuzione di u calore di u vitu hè sempre uniforme.
Siconda, sceglite l'agente di pulizia ghjustu
Ci sò parechji tipi di pulitori di viti (materiali di pulizia di viti) nantu à u mercatu, a maiò parte di i quali sò caru è anu effetti diffirenti. L'imprese di trasfurmazioni di plastica ponu utilizà diverse resine per fà materiali di pulizia di viti secondu e so cundizioni di produzzione.
Terzu, sceglite u metudu di pulizia curretta
U primu passu in a pulitura di a vite hè di disattivà l'inseritu di l'alimentazione, vale à dì, chjude u portu di l'alimentazione in u fondu di a tremuja; Allora riduce a vitezza di a vite à 15-25r / min è mantene sta velocità finu à chì u flussu di fusione in u fronte di a matrice ferma u flussu. A temperatura di tutti i zoni di riscaldamentu di u canna deve esse stabilitu à 200 ° C. Appena u canna righjunghji questa temperatura, a pulizia principia.
Sicondu u prucessu di estrusione (a matrice pò esse sguassata per riduce u risicu di pressione eccessiva à a parte frontale di l'extruder), a pulizia deve esse fatta da una sola persona: l'operatore osserva a vitezza di a vite è u torque da u pannellu di cuntrollu, mentre osservà a pressione di estrusione per assicurà chì a pressione di u sistema ùn hè micca troppu altu. Duranti tuttu u prucessu, a vitezza di a vite deve esse mantene in 20r / min. In l'applicazioni cù fusti di bassa pressione, ùn sguassate micca u die per a pulizia in u primu locu. Quandu l'estrusione hè cumplettamente cunvertita da a resina di trasfurmazioni à a resina di pulizia, a fustella hè fermata è sguassata, è dopu a vite hè riavviata (in 10r / min) per permette à a resina di pulizia residuale di scorri.
Quartu, sceglite l'arnesi di pulizia ghjustu
L'attrezzi adatti è i materiali di pulizia duveranu include: guanti resistenti à u calore, goggles, scrapers di rame, spazzole di ramu, maglia di filu di rame, acidu stearic, trapani elettrici, rulli di canna, tela di cuttuni.
Una volta chì a resina di pulizia ferma l'extruding, a vite pò esse ritirata da u dispusitivu. Per i viti cù un sistema di rinfrescante, sguassate a linea di tubu è a cunnessione rotativa prima di inizià u dispusitivu di estrazione di viti, chì pò esse attaccatu à a scatula di trasmissione. Aduprate u dispusitivu di estrazione di viti per spinghje a viti in avanti, espunendu a pusizione di 4-5 viti per a pulizia.
A resina di pulizia nantu à a vite pò esse pulita cù un rascatore di ramu è una spazzola di ramu. Dopu chì a resina di pulizia nantu à a vite esposta hè pulita, u dispusitivu serà spintu avanti 4-5 viti cù u dispusitivu di estrazione di viti è cuntinuà a pulizia. Questu hè stata ripetuta è eventualmente a maiò parte di u vitu hè stata spinta fora di u canna.
Quandu a maiò parte di a resina di pulizia hè stata sguassata, sprinkle some acid stearic in u vitu; Allora aduprate a rete di filu di cobre per caccià u residu restante, è dopu chì tutta a vite hè pulita da a rete di filu di cobre, utilizate un tela di cuttuni per a pulitura finale. Se u vitu deve esse salvatu, una capa di grassu deve esse appiicata à a superficia per prevene a ruggine.
A pulitura di u canna hè assai più faciule ch'è a pulitura di a vite, ma hè ancu assai impurtante.
1. Quandu si preparanu per pulizziari a canna, a temperatura di u canna hè ancu stabilitu à 200 ° C;
2. Screw a spazzola d'acciaio tonda à u pipa di perforazione è u trapanu elettricu in l'arnesi di pulizia, è dopu imbulighjate a spazzola d'acciaio cù una rete di filu di rame;
3. Prima di inserisce l'attrezzatura di pulizia in a canna, sprinkle some acid stearic in a canna, o sprinkle l'acidu stearic nantu à a reta di filu di ramu di l'attellu di pulizia;
4. Dopu chì a reta di filu di ramu entra in u canna, principià u trapanu elettricu per rotà, è artificialmente fà si move in avanti è in avanti finu à chì u muvimentu in avanti è in daretu ùn diventa micca resistenza;
5. Dopu chì a reta di filu di ramu hè sguassata da a canna, aduprate una mansa di tela di cuttuni per sguassate in avanti è avanti in a canna per caccià ogni resina di pulizia o residuu d'acidu grassu; Dopu à parechji tali pulizziari avanti è avanti, a pulizia di u canna hè cumpleta. A vite è a canna ben puliti sò pronti per a pruduzzione successiva!
Tempu di post: 16-mar-2023