500 Linea di Produzione di Pipe HDPE dopu a visita di vendita in a fabbrica di u cliente

A causa di a pandemia di Covid-19, u cummerciu mundiale succede principalmente in Internet.À questu periodu, avemu custruitu un squadra di vendita per u mercatu cinese.Avà una parte di a nostra linea di produzzione funziona digià in a fabbrica di u cliente.Durante questa visita post-vendita, a prestazione è l'affidabilità di a nostra pipeline HDPE 500 hè ben cunfirmata da u nostru cliente.

Custruemu a produzzione adattata per a dumanda di u cliente è u diametru di u tubu principale.U nostru cliente pruduce Pipe HDPE più spessu cù una gamma di diametru da 225 mm à 400 mm.Dopu a discussione cù u cliente, avemu offrittu è furnitu a nostra suluzione adattata cù una gamma di diametru da 160 mm à 500 mm, chì guarantisci un potenziale di espansione di a produzzione è cuntrola u mantellu di a linea.

U cuncettu di risparmiu energeticu
U Motore Sincronizatu à Magneti Permanenti risparmia almenu u 5% di cunsumu d'energia cumparatu cù u mutore asincronizatu.U tank di vacu cuntrullatu da l'inverter di frequenza mantene u statu di vacu in constantemente è un funziunamentu intelligente per e pompe.Stu gruppu di risparmiu d'energia hè pruvata da parechje applicazioni.

Corrispondenza tecnica prufessiunale per a produzzione affidabile
L'abbinamentu prufessiunale di u mutore è di i viti influenza u tempu di serviziu di trasmissione è u cunsumu d'energia di un extruder.Quì avemu sceltu una cumminazione di viti di u mutore per a bassa velocità è altu throughput.Avemu riesciutu à equilibrà una larga gamma di prudutti è un longu tempu di serviziu.

Cuncepimentu affidabile è capacità di fabricazione
U disignu di un fattore di sicurezza elevatu hè una di e nostre linee guida più impurtanti.Cù u nostru quadru robustu è altri dettagli orientati à u cliente, simu chjamati cum'è fabricatore prufessiunale da i nostri clienti.
In più di questu, adoptemu cumpunenti di alta qualità per i cumpunenti core durante a fabricazione.Cum'è cumpunenti elettrici, mutori è sensori, scegliemu una marca famosa in u mondu è furnisce una risposta rapida per u serviziu post-vendita.

Press cuntattu
Qing Hu
Langbo Machinery Co., Ltd.
No.99 Lefeng Road
215624 Leyu Town Zhangjiagang Jiangsu
Tel.: +86 58578311
E-mail:info@langbochina.com
Web:www.langbochina.com


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022