Apertura di a sezione di canna di a macchina
Certi disinni di canna furnisce a cunfigurazione unica di estrusori à doppia vite. Quandu avemu accoppiatu ogni canna cù una cunfigurazione di viti adattata, avemu da fà un studiu generale è più approfonditu di ognuna di sti tipi di canna per u funziunamentu unità specificu à quella parte di l'estrusore.
Ogni seccione di canna hà un canali in forma di 8 per u quale passa l'arburu di viti. A canna aperta hà canali esterni per permette di alimentà o di scaricamentu di sustanzi volatili. Questi disinni di canna aperta ponu esse aduprati per l'alimentazione è l'exhaust, è ponu esse posti in ogni locu in tutta a combinazione di canna.
Feed
Ovviamente, u materiale deve esse alimentatu in l'extruder per cumincià à mischjà. A canna d'alimentazione hè una canna aperta cuncepita per avè una apertura à a cima di u canna attraversu quale u materiale hè alimentatu. A pusizione più cumuna per u tamburinu d'alimentazione hè in a pusizione 1, chì hè u primu barile in a seccione di prucessu. U materiale granularu è e particelle chì scorri liberamente sò misurati cù un alimentatore, chì li permettenu di cascà direttamente in l'estrusore attraversu u barile d'alimentazione è ghjunghje à a vite.
I polveri cù una densità di stacking bassa spessu ponenu sfide cum'è l'aria spessu porta in polvere caduta. Queste l'aria chì scappa blucca u flussu di u polu di luce, riducendu l'abilità di u polu per alimentà à a tarifa necessaria.
Una opzione per l'alimentazione di u polu hè di stabilisce dui barili aperti à i primi dui barili di l'estrusore. In questu paràmetru, u polveru hè alimentatu in u canna 2, chì permettenu l'aria intrained per esse scaricata da u canna 1. Questa cunfigurazione hè chjamata un dispositivu di scarico posteriore. A ventilazione posteriore furnisce un canale per l'aria per esse scaricata da l'estrusore senza obstruisce u chute di alimentazione. Cù l'eliminazione di l'aria, u polu pò esse alimentatu più efficace.
Quandu u polimeru è l'additivi sò alimentati in l'extruder, questi solidi sò trasportati à a zona di fusione, induve u polimeru hè funnutu è mischju cù l'additivi. L'additivi ponu ancu esse alimentati in a valle di a zona di fusione cù alimentatori laterali.
Scarpa
A rùbbrica di tubu apertu pò ancu esse usata per l'exhaust; U vapore volatile generatu durante u prucessu di mischju deve esse scaricatu prima chì u polimeru passa per a matri.
A pusizione più ovvia di u portu di vacuum hè versu a fine di l'extruder. Stu portu di scarico hè di solitu cunnessu à una pompa di vacuum per assicurà chì tutte e sustanzi volatili purtati in a fusione di polimeru sò eliminati prima di passà per a testa di u muffa. U vapore residuale o u gasu in a fusione pò purtà à una qualità di particella povera, cumpresa a spuma è a densità di imballaggio ridutta, chì pò influenzà l'effettu di imballaggio di e particelle.
Sezione di canna chjusa
U disignu trasversale più cumuni di u canna hè di sicuru un canna chjusu. A parte di u canna avvolge cumplettamente a fusione di polimeru nantu à tutti i quattru lati di l'extruder, cù una sola apertura in forma di 8 chì permette à u centru di a vite per passà.
Una volta chì u polimeru è qualsiasi altri additivi sò stati alimentati cumplettamente in l'estrusore, u materiale passerà à traversu a seccione di trasportu, u polimeru sarà funnutu, è tutti l'additivi è i polimeri seranu mischiati. Un barile chjusu furnisce un cuntrollu di temperatura per tutti i lati di l'estrusore, mentre chì un barile apertu hà menu riscaldatori è canali di rinfrescante.
Assemblage u canna extruder
Di genere, l'estrusore serà assemblatu da u fabricatore, cù un layout di canna chì currisponde à a cunfigurazione di prucessu necessaria. In a maiò parte di i sistemi di mischju, l'extruder hà una canna d'alimentazione aperta in u barile d'alimentazione 1. Dopu à questa seccione di alimentazione, ci sò parechji barili chjusi utilizati per trasportà solidi, funnu polimeri, è mischjà polimeri fusi è additivi.
U cilindru cumminatu pò esse situatu in u cilindru 4 o 5 per permette l'alimentazione laterale di l'additivi, seguitu da parechji cilindri chjusi per cuntinuà à mischjà. U portu di scarico di vacuum hè situatu vicinu à a fine di l'extruder, seguitu da vicinu da l'ultimu canna chjusu davanti à a testa di a morta. Un esempiu di assemblea di u canna pò esse vistu in Figura 3.
A durata di un extruder hè generalmente espressa cum'è u rapportu di a lunghezza à u diametru di a vite (L/D). In questu modu, l'allargamentu di a seccione di prucessu diventerà più faciule, cum'è un picculu extruder cù un rapportu L / D di 40: 1 pò esse ingrandatu in un extruder cù un diametru più grande è una lunghezza L / D di 40: 1.
Postu tempu: Apr-04-2023