Principii di l'estrusore

01 Principii meccanichi

U meccanisimu di basa di l'estrusione hè simplice - una vite gira in u cilindru è spinge u plasticu in avanti. A vite hè in realtà un bisellu o una rampa chì hè avvolta intornu à a capa centrale. U scopu hè di aumentà a pressione per superà a resistenza più grande. In u casu di un extruder, ci sò 3 tippi di resistenza à superà: a friczione di particeddi solidi (alimentazione) nantu à u muru di u cilindru è a friczione mutuale trà elli quandu u vitu gira uni pochi volte (zona d'alimentazione); aderenza di u fondu à u muru di u cilindru; A resistenza di u funnu à a so logistica interna quandu hè imbuttata in avanti.

Principii di l'estrusore

A maiò parte di i viti unichi sò filamenti dritti, cum'è quelli chì sò usati in u travagliu di legnu è e macchine. S'ellu si vede da daretu, si giranu in a direzzione opposta perchè facenu u so megliu per turnà a canna. In certi extruders à doppia viti, dui viti giranu oppostu in dui cilindri è si crucianu, cusì unu deve esse ghjustu è l'altru deve esse à manca. In altri viti gemelli, i dui viti giranu in a listessa direzzione è devenu dunque avè a listessa orientazione. In ogni casu, in ogni casu, ci sò cuscinetti di spinta chì assorbanu e forze in daretu, è u principiu di Newton hè sempre applicatu.

02 Principiu termale

I plastichi estrusibili sò termoplastici - si funnu quandu si riscaldanu è si solidificanu di novu quandu sò rinfriscati. Da induve vene u calore da u plasticu fondu? U preriscaldamentu di l'alimentu è i riscaldatori di cilindru / moriri ponu travaglià è sò impurtanti à l'iniziu, ma l'energia di input di u mutore - u calore di attritu generatu in u cilindru quandu u mutore gira u vitu contru à a resistenza di una fusione viscosa - hè a fonte di calore più impurtante. per tutti i plastichi, eccettu per i sistemi chjuchi, viti à bassa velocità, plastichi à alta temperatura di fusione è applicazioni di rivestimentu di estrusione.

Per tutte l'altri operazioni, hè impurtante di ricunnosce chì u cartuccia calefactore ùn hè micca a fonte di calore primariu in u funziunamentu è per quessa hà menu effettu nantu à l'estrusione di ciò chì pudemu aspittà. A temperatura di u cilindru posteriore pò ancu esse impurtante perchè affetta u ritmu à quale i solidi sò trasportati in u meshing o feed. A temperatura di u fustu è u muffa deve esse generalmente a temperatura di fusione desiderata o vicinu à questu, salvu chì ùn sò usati per un scopu specificu, cum'è vernice, distribuzione di fluidu o cuntrollu di pressione.

03 Principiu di decelerazione

In a maiò parte di l'extruders, u cambiamentu di a vitezza di a vite hè ottenuta aghjustendu a velocità di u mutore. U mutore di solitu gira à a velocità massima di circa 1750 rpm, ma questu hè troppu veloce per una vite di estrusore. S'ellu hè rotatu à una velocità cusì veloce, hè generatu troppu calore di friczione, è u tempu di residenza di u plasticu hè troppu cortu per preparà una fusione uniforme è ben agitata. I rapporti di decelerazione tipici sò trà 10: 1 è 20: 1. A prima tappa pò esse ingranata o puleggia, ma a seconda tappa hè ingranata è a vite hè posizionata in u centru di l'ultimu grande gear.

Principii di l'estrusore

In certi machini lentu (cum'è viti gemelli per UPVC), pò esse 3 tappe di decelerazione è a velocità massima pò esse bassu à 30 rpm o menu (rapportu finu à 60: 1). À l'altru estremu, certi viti gemelli assai longu per a mossa pò esse curriri à 600 rpm o più veloce, cusì hè necessariu un ritmu di decelerazione assai bassu è ancu assai rinfrescante profondu.

A volte, a freccia di decelerazione ùn hè micca adatta à u compitu - troppu energia hè lasciata inutilizata - è hè pussibule aghjunghje una pulley set trà u mutore è a prima tappa di decelerazione chì cambia a velocità massima. Questu o aumenta a vitezza di a vite oltre u limitu precedente o riduce a velocità massima, chì permette à u sistema di operare à un percentinu più grande di a velocità massima. Questu aumenta l'energia dispunibule, riduce l'amperaggio è evita i prublemi di u mutore. In i dui casi, a pruduzzione pò aumentà secondu u materiale è i so bisogni di rinfrescamentu.

Cuntattu di stampa:

Qing Hu

Langbo Machinery Co., Ltd

No.99 Lefeng Road

215624 Leyu Town Zhangjiagang Jiangsu

Tel.: +86 58578311

EMail: info@langbochina.com

Web: www.langbochina.com


Tempu di Postu: 17-Jan-2023